Girona: El pregó a càrrec de la rectora Anna Maria Geli: parlem-ne!

L’equip de rectorat de la UdG opta per un mandat en el que es deslegitima qualsevol opinió que posi de manifest la manca de participació […]

L’equip de rectorat de la UdG opta per un mandat en el que es deslegitima qualsevol opinió que posi de manifest la manca de participació estudiantil en la institució i on el silenci de la rectora, la Sra. Anna Maria Geli, condemna quatre ex-estudiants.

Ara fa sis anys, Anna Birulés va comparèixer a l’acte inaugural del curs de la UdG, convidada pel llavors rector Nadal, amb un seguici policial que va carregar contra els 500 estudiants concentrats que protestaven per la presència de la ministra del PP.

L’actual rectora, Anna Maria Geli, després de presentar una campanya electoral en la que destacava la voluntat de promoure la participació i responsabilitat social dels estudiants, després de comprometre’s amb els propis encausats, no només a fer públic a través dels mitjans de comunicació que tenien el ple suport de la comunitat universitària, si no a fer arribar als jutjats el seu posicionament a favor d’una sentència absolutòria, s’ha mantingut al marge del cas i critica públicament tots aquells actes duts a terme per una de les poques veus encara actives i crítiques de la Universitat, el Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans (SEPC).

Des de la Candidatura d’Unitat Popular de Girona (CUP), donem ple suport als encausats i al SEPC, en lluita per aconseguir una universitat democràtica i amb autonomia; per un ensenyament públic, popular,català, antipatriarcal i de qualitat.

ABSOLUCIÓ PER ALS ENCAUSATS DEL CAS BIRULÉS!!

27 d'octubre de 2006