La CUP espera un compromís ferm de Torra perquè l’acord de la llei per la regulació del preu del lloguer tiri endavant

El Sindicat de Llogateres i els grups impulsors es reuneixen avui amb el president a Palau

Avui se celebra la reunió que el Sindicat de Llogateres i la CUP-CC, Cat-ECP, ERC i JxCat van demanar al president de la Generalitat Quim Torra, per abordar la qüestió sobre la Proposició de llei per la regulació del preu del lloguer, al Palau de la Generalitat.

L’objectiu de la reunió és obtenir un compromís fort del president Quim Torra i del Govern perquè la llei per la regulació del preu del lloguer tiri endavant i es voti al Parlament de Catalunya. Els anticapitalistes volen recordar que tot i haver-hi un acord ferm entre el Govern, la societat civil i els grups parlamentaris de la CUP-CC, Cat-ECP, ERC i JxCat per tirar endavant la llei amb un text de consens, aquests últims van presentar esmenes a última hora, trencant així l’acord i torpedinant una llei urgent i necessària.

En aquest sentit, la formació considera que cal regular els abusius preus de lloguer com a mesura urgent mentre no es duguin a terme iniciatives més valentes, com l’ampliació del parc públic d’habitatge.

4 d'agost de 2020