Martorell: La CUP defineix les prioritats en matèria d’urbanisme i medi ambient

En el marc del primer punt de trobada, celebrat avui diumenge a la seu de l'Associació de veïns de Can Carreras, la Candidatura d'Unitat Popular […]

En el marc del primer punt de trobada, celebrat avui diumenge a la seu de l'Associació de veïns de Can Carreras, la Candidatura d'Unitat Popular de Martorell ha fixat els eixos en matèria de medi ambient i urbanisme que centraran el seu programa polític en les eleccions del proper mes de maig.

Els punts de trobada han estat el mecanisme amb el que la candidatura martorellenca ha encetat el procés de confecció del programa electoral. El punts de trobada, estructurats en quatre sessions que aborden quatre eixos temàtics, han donat el tret de sortida avui amb propostes sobre les polítiques que la CUP prioritzarà després de les eleccions municipals.

Així, davant de més d'una vintena de persones, Anna Maria Rodrigo i Marc Muntaner, responsables de la comissió d'urbanisme i medi ambient de la CUP han exposat la feina feta fins al moment i quina era la radiografia que s'havia realitzat des de la Candidatura d'Unitat Popular pel que fa a l'urbanisme i al medi ambient.

Després de constatar la manca de voluntat política que ha existit per part de l'actual equip de govern a l'hora d'establir polítiques valentes per fer front alguns dels problemes estructurals que pateix el municipi, el punt de trobada ha començat a posar fil a l'agulla en alguns dels aspectes

prioritaris per a la candidatura de l'esquerra independentista, com ara la mobilitat i l'habitatge.

En matèria de mobilitat s'han constatat el gran nombre d'alternatives existents a l'actual col·lapse del municipi i s'ha apostat d'una forma clara i contundent per models de superació a l'ús massiu del transport privat.

Pel que fa a l'habitatge, el punt de trobada de la CUP ha assumit la gravetat del problema al municipi i la necessitat de fer un canvi de rumb radical pel que fa a les polítiques que el consistori haurà de dur a terme d'ara en endavant. Després de constatar el creixement desproporcionat de

Martorell, les persones reunides en el punt de trobada han començat a dibuixar les possibilitats d'un model d'habitatge sostenible i que sigui capaç de fer front als reptes de futur.

Per acabar la CUP ha constatat la necessitat d'unes polítiques que es regeixin per la sostenibilitat com a principi director de totes les polítiques engegades pel consistori i n'ha reivindicat la obligatorietat d'efectuar-se d'una forma ferma i transversal.

Els punts de trobada continuaran abordant els tres eixos que resten:

POLÍTIQUES SOCIALS: diumenge 25 de febrer a les 18h a l'AAVV El Pla.

CULTURA: diumenge 4 de març a les 18h a l'AAVV Centre Cultural.

PARTICIPACIÓ: dissabte 24 de març a les 18h al Centre Cultural.

Per a més informació:

www.amartorell.com/cup