Badalona avança cap a la Unitat Popular!

Des de la Candidatura d'Unitat Popular de Badalona (CUP) volem agrair a tots als ciutadans i totes les ciutadanes el suport que ens han donat, […]

Des de la Candidatura d'Unitat Popular de Badalona (CUP) volem agrair a tots als ciutadans i totes les ciutadanes el suport que ens han donat, no només a les eleccions, sinó també amb les seves aportacions i la seva ajuda. D'igual manera, volem demanar disculpes de les possibles molèsties que hàgim pogut causar amb la propaganda així com els cartells electorals i les pancartes que hem hagut de penjar. Per això us volem informar que traurem tant els cartells com les pancartes per deixar en el seu estat natural els nostres carrers i les nostres places començant aquest mateix dimecres.

Valorem el resultat de les eleccions molt positiu, ja que era la primera vegada que l'Esquerra Independentista es presentava a unes eleccions municipals a la nostra ciutat. Aquest fet ens mostra que la gent està amb el nostre projecte, que no s'aturarà pas, sinó que el treball continua avui, 28 de maig.

La davallada de la participació és un clar símptoma de la manca de confiança de les ciutadanes i dels ciutadans vers els partits polítics que tenen representació a l'Ajuntament, sobretot en el partits de l'esquerra "oficial". A aquest fet se li uneix la censura als mitjans públics que patim les forces sense representació, el que no permet a tots els ciutadans conèixer les candidatures alternatives com la nostra. Tot això, sumat a la demagògia sense control ni mesura utilitzada pel Partit Popular, seguint la seva política de crispació i del tot pel poder i la cadira.

Així mateix, volem destacar l'enorme creixement de les Candidatures d'Unitat Popular, amb un total de 29 regidors en aquelles poblacions on es presentaven en solitari, i 49 contant els regidors de les candidatures conjuntes on hi participava a un total de 51 municipis arreu dels Països Catalans. Ens sentim especialment alegres pels resultats obtinguts per Gent de Gramenet a Santa Coloma de Gramenet, un resultats sens dubte merescuts després del treball realitzat. Aquest augment demostra que el projecte de la Unitat Popular és un projecte viu i de futur, amb el qual cada vegada més gent hi participa.

Aquests resultats ni molt menys ens animen a abandonar, ans al contrari, ens empenta a seguir al carrer, seguir amb la gent i seguir desenvolupant el nostre projecte d'Unitat Popular a Badalona i arreu dels Països Catalans.

29 d'abril de 2015