La CUP crida a participar als actes de l’11 de setembre a Navàs

Els actes de l’Onze de Setembre a Navàs comencen el dia 10 amb la pintada d’un mural al carrer Santa Eulàlia (tanca pati Club d’Avis), […]

Els actes de l’Onze de Setembre a Navàs comencen el dia 10 amb la pintada d’un mural al carrer Santa Eulàlia (tanca pati Club d’Avis), a partir de les 5 de la tarda i una cercavila de torxes a partir de les 9 del vespre, organitzat per l’Associació Cultural “La Ceba”.

A 2/4 de 10 del vespre, al solar de l’antic cinema de la Cooperativa Obrera “La Fraternitat” es projectarà la pel·lícula “Bruc – la llegenda”, organitzat per Fotofilm Navàs. Es repartiran begudes i crispetes als assistents.

A nivell institucional, l’Ajuntament de Navàs organitza l’ofrena floral a la plaça Catalunya, on convoca entitats i la societat civil del poble a les 12 del migdia. L’acte consisteix en la renovació de la senyera que durant tot l’any està hissada a la plaça, la lectura del manifest que fan les pubilles i hereus de Navàs, l’ofrena floral i la cloenda amb el cant dels Segadors.

L’Agrupació Sardanista de Navàs organitza una audició de sardanes amb la cobla Principal de Berga, a partir de 2/4 de 6 de la tarda al capdavall del passeig de Ramon Vall. La ballada finalitza amb un berenar popular.

Des de l’Ajuntament de Navàs, la regidoria de Cultura, ha fet una crida a participar en els actes programats de la Diada Nacional de Catalunya, i posant senyeres a les finestres i balcons per tal de fer-la més lluïda.

Sant Cugat del Racó

Els veïns de Sant Cugat del Racó, el diumenge 11 de setembre organitzen el canvi de senyera al serrat del Duc i un esmorzar popular.

Castelladral

L’Associació Amics i Veïns de Castelladral, dissabte 10 de setembre a 2/4 de 6 de la tarda, faran el canvi de senyera al turó del Castellot.

Concentració a favor del català a l’escola

Dilluns dia 12 de setembre, a les 7 de la tarda hi haurà una concentració a la plaça de l’Ajuntament de Navàs, seguint la convocatòria de la plataforma Somescola.cat, a favor del català a l’escola i en contra de la sentència del Tribunal Suprem.

(informació extreta del web municipal de Navàs www.navas.cat)

9 de setembre de 2011