La CUP emplaça l’equip de govern a mantenir els usos públics per al Parc de les Basses

La Candidatura d’Unitat Popular (CUP), davant la publicació d’informacions en diversos mitjans que apunten a un acord entre el partit de govern i el primer […]

La Candidatura d’Unitat Popular (CUP), davant la publicació d’informacions en diversos mitjans que apunten a un acord entre el partit de govern i el primer de l’oposició a Lleida a l’hora de pactar el impuls i la construcció d’un parc temàtic al recinte de les Basses d’Alpicat, vol manifestar el següent:

Que el Parc de les Basses, pel seu component d’espai històricament públic i obert a la ciutadania no és el lloc idoni per habilitar aquest tipus de complex d’oci de tipus privatiu i que caldria estudiar altres ubicacions alternatives al mateix per aquest projecte que no suposin la seva privatització encoberta del Parc.

Que a dia d’avui i malgrat els compromisos assumits per l’equip de govern, encara és hora que es constitueixi la Comissió de Treball acordada entre la CUP i l’equip de govern en l’Audiència Pública que varem promoure sobre el futur de les Basses d’Alpicat i que, per tant, ni la CUP com a promotora de la mateixa ni cap de les entitats participants han estat informades del projecte que impulsa l’equip de govern.

Que de nou l’opacitat i la manca de transparència municipals són la nota predominant en la gestió diària de la ciutat, també ara de la mà de la sociovergència que representa que l’equip de govern impulsi un projecte presentat pel cap de l’oposició al seu moment.

Lleida, 13 de desembre de 2012

13 de desembre de 2012