La CUP de Girona s’afegeix a la commemoració del 28 de juny

La formació fa una crida a participar, avui, en la manifestació per l’alliberament lèsbic, gai, transsexual i bissexual, que recorrerà els carrers de Girona sota […]

La formació fa una crida a participar, avui, en la manifestació per l’alliberament lèsbic, gai, transsexual i bissexual, que recorrerà els carrers de Girona sota el lema ‘Ni un pas enrere. Les llibertats i els drets no es toquen’

La CUP de Girona s’ha afegit, avui, a la commemoració del 28 de juny, dia per l’Alliberament Lèsbic, Gai, Transsexual i Bisexual, que a partir d’avui i fins a finals de la setmana que ve comptarà amb múltiples convocatòries i actes públics a Girona. A través del seu portaveu, Jordi Navarro, la CUP ha expressat la importància d’esmerçar ‘tants esforços com calguin per fer sortir a la llum pública aquesta qüestió, i convertir-la en una lluita prioritària en la defensa dels drets individuals i contra la discriminació, tant des del carrer com des de les mateixes institucions.’

En aquest sentit, Navarro ha expressat que ‘la discriminació contra gais, lesbianes, transexuals… és una problemàtica social que afecta amb una cruesa inimaginable milers de persones als Països Catalans i arreu del món. I malgrat tot, ha estat i continua essent una qüestió amagada i menystinguda en la nostra societat’.

Per això, la CUP ha animat la ciutadania gironina a sortir el carrer i secundar les diferents convocatòries impulsades des de la Comissió Unitària 28 de Juny, que començaran aquest vespre a les 8, amb una manifestació nacional que recorrerà els carrers de la ciutat sota el lema ‘Ni un pas enrere. Les llibertats i els drets no es toquen’.

28 de juny de 2012