La CUP presenta els cinc caps de llista a Lleida

La Candidatura d’Unitat Popular ha presentat avui, dimecres 17 d’octubre, el nom de les sis persones que encapçalaran la llista de la formació. En les […]

La Candidatura d’Unitat Popular ha presentat avui, dimecres 17 d’octubre, el nom de les sis persones que encapçalaran la llista de la formació. En les properes dates la formació independentista i d’esquerres preveu fer pública la resta de la llista amb diferents integrants de la societat civil del territori.

L’objectiu de la CUP es poder portar la veu de totes i tots al parlament de Catalunya per seguir treballant per la justícia social i l’emancipació nacional tal i com duem a terme cada dia des del carrer, casals, ateneus i des de les organitzacions que l’Esquerra Independentista te arreu dels Països Catalans.

En aquest sentit, la CUP ha confeccionat una llista de gent treballadora, arrelada al territori, compromesa amb els sectors populars de Lleida i la transformació social des de posicionaments d’esquerres. Els sis primers són els següents:

Antonieta Jarne i Mòdol: Professora d’Història Contemporània a la UdL. Segrià.

Pau Lozano i Peruchet: Administratiu a mitja jornada i estudiant de Farmàcia. Militant de l’Esquerra Independentista de l’Alt Urgell. La Seu d’Urgell.

Josep Cabré i Clariana: Pagès, i membre d’Unió de Pagesos. Segrià

Josep Anton Vilalta i Coletes: Transportista. Primer regidor de la CUP a Lleida (Torà). La Segarra

Mercè Jordana i Farré: Llicenciada en dret. Militant de l’organització juvenil ARRAN. La Noguera.

Narcís Turull i Peroy: Corrector i traductor. Militant de l’Esquerra Independentista la Segarra, Vocal de la Junta del Centre Obrer Instructiu d’Unió Republicana de Cervera. Coordinador de Cervera Decideix. La Segarra.

A Lleida, el 17 d’octubre de 2012.

17 d'octubre de 2012