La CUP de Sant Cugat crida a estudiants, professors i treballadors de les universitats públiques catalanes a secundar la vaga del 17N

Davant la convocatòria de vaga a les universitats públiques catalanes realitzada tant per plataformes d’estudiants i treballadors, com per sindicats, delegats sindicals i òrgans […]

Davant la convocatòria de vaga a les universitats públiques catalanes realitzada tant per plataformes d’estudiants i treballadors, com per sindicats, delegats sindicals i òrgans unitaris de representació dels treballadors, la Candidatura d’Unitat Popular de Sant Cugat crida a totes les persones vinculades amb el món universitari a secundar-la i participar de les mobilitzacions convocades, com la manifestació de les 18:00h a Barcelona.

En el context de retallades actual, quan es ven que falten diners per sanitat i educació però n’hi ha de sobres per fer rescats bancaris, les classes populars no podem fer més que sortir al carrer a defensar els serveis públics aconseguits per la lluita de les generacions anteriors.

No ens podem quedar de braços creuats en aquesta nova onada privatitzadora i per tant donem tot el suport a la convocatòria de jornada de vaga així com a les accions de protesta realitzades.

16 de novembre de 2011