Els dos regidors de la CUP de Bordils renuncien al sou

Després dels bons resultats de la candidatura en les passades eleccions municipals del 22 de maig, on va obtenir 180 vots i això els va […]

Després dels bons resultats de la candidatura en les passades eleccions municipals del 22 de maig, on va obtenir 180 vots i això els va representar entrar per primera vegada al consistori amb 2 regidors,  un dels principals compromisos que ha agafat en aquesta legislatura fa referència a les retribucions.

Albert Serrats i Jordi Gou, els dos regidors de la CUP a Bordils, van fer públic a la primera Assemblea d’Unitat Popular que renunciaven al sou i que aquest es destinarà íntegrament a la candidatura.

Per tant, després d’aprovar-se el nou cartipàs de l’ajuntament de Bordils els dos regidors renuncien a una compensació econòmica de 75€ per assistència al ple.

Albert i Jordi han manifestat que “Renunciem al sou perquè creiem que assistir als plens és una obligació,mai un mèrit.Hem adquirit un compromís amb el poble de Bordils, i per tant aquests diners han de retornar al poble de Bordils, ja sigui en butlletins informatius, actes diversos, etc…”.

11 de juliol de 2011