Èxit de participació en la campanya per la reducció del sou dels càrrecs polítics municipals a Nou Barris

El passat dissabte 14 d’abril al matí, a la plaça de la República (antiga Llucmajor) gairebé 200 persones van acudir a la paradeta del nucli […]

El passat dissabte 14 d’abril al matí, a la plaça de la República (antiga Llucmajor) gairebé 200 persones van acudir a la paradeta del nucli de Nou Barris de la CUP de Barcelona per participar en la campanya que la nostra candidatura ha engegat per demanar la reducció d’un 60% del sous dels càrrecs electes i de confiança de l’ Ajuntament de Barcelona.

Concretament, van ser 185 persones les que van omplir el tríptic que el consistori ha editat per promoure la “participació” al PAM 2012-2015 amb la proposta de reduir els sous dels polítics.

La bona acollida que tingué aquesta iniciativa es demostra en el fet que en menys de tres hores es van esgotar els gairebé 200 tríptics que teníem, i va haver-hi gent que es va quedar sense poder enviar la petició.

Val a dir que força gent ens va dir que ens havíem quedat curts establint en un 60% la xifra a reduir del sou dels polítics de l’Ajuntament. També hi va haver moltes persones que, tot i que estaven d’acord amb la campanya, mostraren el més absolut escepticisme pel que fa a la possibilitat que el govern municipal tingui en compte aquesta demanda popular.

Dissabte 21 d’abril, a les 11h, a la plaça Virrei Amat muntarem una altra paradeta amb més tríptics per poder seguir canalitzant el clam popular que reclama una retallada de despesa pública en els sous dels càrrec polítics municipals.

23 d'abril de 2012