Girona: La CUP crida a participar als actes pel 28 de juny, dia internacional per l’Alliberament LGT

La Candidatura d'Unitat Popular participarà a la manifestació organitzada per la Comissió Unitària 28 de Juny de Girona. Davant d'una nova celebració del dia internacional […]

La Candidatura d'Unitat Popular participarà a la manifestació organitzada per la Comissió Unitària 28 de Juny de Girona. Davant d'una nova celebració del dia internacional per l'Alliberament Lèsbic, Gai i Transsexual, el proper 28 de juny, la CUP vol manifestar que cal que aquesta segueixi essent una jornada de mobilització del conjunt de la ciutadania per continuar avançant en la consecució de les llibertats per a lesbianes, gais i transsexuals.

Així mateix, diu Anna Pujolàs, portaveu de la CUP: “Volem alertar del perill que suposa pensar que ja s'ha aconseguit tot el que calia, doncs res més lluny de la realitat: Malgrat els avanços legals cap a l'equiparació de drets formals, l'homofòbia i la transfòbia segueixen, per desgràcia, ben vives”.

La CUP vol animar a tots els gironins i a totes les gironines a participar a la manifestació que organitza la Comissió Unitària 28 de Juny de Girona. Tindrà lloc el proper dilluns 28 de juny, a les 20h, des del Pont de Pedra de Girona. Durà per lema Pel dret al propi cos. De la mateixa manera, la CUP convida a tothom a participar a la resta d'actes que es faran a la ciutat al voltant de la diada del 28 de juny.

28 de juny de 2010