Guíxols: Gràcies

Des d'aquest altaveu volem agrair als 113 ciutadans que ens han votat, la confiança dipositada en nosaltres. Sabíem que no era fàcil, sabíem que Sant […]

Des d'aquest altaveu volem agrair als 113 ciutadans que ens han votat, la confiança dipositada en nosaltres. Sabíem que no era fàcil, sabíem que Sant Feliu és una plaça dura, però també sabíem que ho havíem de fer, perquè a la ciutat li cal un canvi absolut i ho seguim pensant. És per aquest motiu que posem el nostre programa a disposició del nou equip de govern, perquè confiem que les nostres propostes segueixen essent vàlides per millorar Sant Feliu.

Volem, també, felicitar en Pere Albó i el PSC per la seva victòria. Finalment, volem fer palès que no ens quedarem de braços plegats, a partir d'ara. Gent d'Alternativa Verda i de la CUP que hem participat en aquest projecte seguirem al peu del canó, i treballarem dia rere dia, per seguir millorant Sant Feliu des de la nostra humil posició.

En un altre ordre de coses volem manifestar que el que ha estat el nostre alcaldable, Santiago Vilanova, ha escrit una carta al president de la Generalitat, Jose Montilla, demanant que el Passeig del Mar de Sant Feliu de Guíxols sigui declarat patrimoni paisatgístic de Catalunya i es busqui la millor forma jurídica per dotar-lo de les màximes mesures de protecció ambiental.

Els Verds – Alternativa Verda i la CUP hem pres aquesta decisió preocupats al veure que gairebé totes les forces polítiques que s'han presentat a les eleccions municipals reclamen la creació d'un aparcament soterrani al Passeig per la propera legislatura.

“Aquest és un passeig admirat per tots els artistes, escriptors i literats de Catalunya, des de Josep Pla fins a Gaziel. La seva morfologia és única i cal preservar-la de qualsevol actuació que destrueixi la seva integritat” va declarar Vilanova després del debat final de campanya celebrat al Teatre Municipal.

Alternativa Verda iniciarà una campanya ecologista per tot Catalunya i una recollida de signatures per evitar la creació d'aquest pàrquing.

“La solució dels aparcaments de Sant Feliu de Guíxols passa, entre d'altres mesures, per restringir el trànsit privat i l'aparcament en el passeig del mar. La solució són pàrquings a l'entrada de la ciutat, en els espais industrials que ha deixat la indústria surera a l'eixample o a la zona de Calassanç”, va afegir Vilanova.

29 d'abril de 2015