La militància de la CUP ratifica el nou Secretariat Nacional de l’organització amb un suport majoritari

Amb un 88% dels vots emesos per a la candidatura col·lectiva, el nou secretariat començarà a desplegar els resultats del Procés de Garbí

La militància de la CUP ha votat, des de diumenge i fins aquest matí, el nou equip de persones que conforma el nou Secretariat Nacional de l’organització, que conjuntament amb la Mesa Nacional, s’encarregarà de dirigir-la els propers 4 anys.

Amb un suport del 88% dels vots emesos a favor, la candidatura col·lectiva que s’havia presentat al procés de renovació ha quedat formalment escollida, i amb aquesta elecció, el nou Secretariat Nacional començarà a desplegar els resultats del Procés de Garbí, tant a nivell estratègic com a nivell organitzatiu.

En el procés d’aquest d’elecció del Secretariat Nacional, la militància ha pogut votar per ratificar l’única candidatura que s’havia presentat, i per ser ratificada requeria un suport de més del 50% dels vots emesos.

L’equip, conformat per 15 militants, assumeix que “la CUP, amb una aposta política i organitzativa renovada pot i ha de ser, un far d’esperança, que juntament amb altres expressions de lluita d’aquí i d’arreu del món ha de poder contribuir a l’alliberament col·lectiu.”

Al llarg dels pròxims dies, els secretariats sortint i entrant es reuniran per fer el traspàs necessari i en els dies vinents, el nou Secretariat Nacional es presentarà públicament.

8 d'octubre de 2024