Lleida: La CUP fa una crida a treure l’estelada per rebutjar l’arribada de la «Vuelta 2010»

Lleida no és Espanya: la CUP crida a omplir d’estelades els carrers de la ciutat i a la ciutadania a manifestar el rebuig pel pas […]

Lleida no és Espanya: la CUP crida a omplir d’estelades els carrers de la ciutat i a la ciutadania a manifestar el rebuig pel pas de la “Vuelta 2010”  a Lleida.

Com ja va fer públic fa unes setmanes, l’organització independentista s’oposa al pas de la “Vuelta a España 2010” pels carrers de la ciutat de Lleida per diversos motius:
  • Que la esponsorització que l’Ajuntament va acordar d’aquesta etapa és una despesa totalment innecessària per les arques municipals, i més en temps de crisi econòmica i de presa de mesures dràstiques que han afectat als treballadors i les treballadores del país, amb retallades sous i altres mesures antiobreres.

• Que encara és hora que l’alcalde expliqui detalladament quin és el cost econòmic que generarà per a Lleida la esponsorització, el dispositiu de seguretat, etc per a les arques municipals.

• Que aquesta iniciativa és un pas més en el procés d’espanyolització intensiva de la ciutat que l’alcalde i PSC venent duent a terme els darrers anys.

En conseqüència, la CUP i l’Assemblea de Joves de Lleida criden a la ciutadania a rebre la caravana amb banderes estelades penjades als balcons, un miler de les quals seran repartides aquests dies per militants de l’organització entre els veïns dels carrers per on es previst el pas de l’etapa, per tal de manifestar el rebuig a l’esdeveniment i fer pedagogia entre els seus espectadors de que Lleida no és Espanya i, que de fet, els catalans ja hem emprés el camí a la independència.

Les mateixes activitats estan també programades a la ciutat de Balaguer, en aquest cas per l’assemblea local del CUP i Maulets

Lleida, 6 de setembre de 2010

6 de setembre de 2010