Manresa: La CUP torna a reclamar una Sala Polivalent i planteja terminis per la seva execució

La Candidatura d’Unitat Popular ha exposat, aquest dijous en roda de premsa, el seu temor a que els repetits incompliments per a l’execució d’una Sala […]

La Candidatura d’Unitat Popular ha exposat, aquest dijous en roda de

premsa, el seu temor a que els repetits incompliments per a l’execució

d’una Sala Polivalent a Manresa es tornin a repetir. És per això que la

CUP presentarà una moció al proper ple municipal.

La candidatura independentista creu que “Malgrat les repetides promeses electorals i de l’equip de govern, Manresa és, encara ara, una ciutat de 75.000 habitants sense un espai adequat per la música popular en directe”. Adam Majó, regidor de la CUP a l’ajuntament de Manresa, “aquest tipus d’equipaments que si que es troba a la majoria de pobles de la comarca és una històrica reivindicació de la CUP que ha de poder permetre diverses activitats i on, sobretot, es puguin programar concerts de música en directe de petit i mitjà format”.

Majó, acompanyat de Jordi Masdeu, coordinador del Grup Municipal de la CUP, Oriol Majós, membre de la Comissió d’Oci i Cultura de la CUP, i Joel Lliró, manresà vinculat al món de la música, demanen que la regidoria de cultura es comprometi a enllestir la redacció del projecte definitiu de la sala polivalent abans del gener del 2009, que s’iniciï l’execució de les obres en un termini màxim d’un any a partir de l’aprovació del projecte, I finalment, que es creï una comissió de seguiment formada per un representant de cadascun dels grups municipals i per persones vinculades a la música en viu per a fer el seguiment del projecte. Aquesta comissió s’hauria de reunir amb una periodicitat mínima trimestral.

PROPOSTA LA CUP PER AVANÇAR EN EL PROJECTE D’UNA SALA POLIVALENT A MANRESA

Exposició:

Malgrat les repetides promeses electorals i de l’equip de govern, Manresa és, encara ara, una ciutat de 75.000 habitants sense un espai adequat per la música popular en directe, equipament que si que es troba a la majoria de pobles de la comarca la CUP fa molts anys que demana la creació d’una Sala Polivalent, que pugui encabir diverses activitats i on, sobretot, es puguin programar concerts de música en directe de petit i mitjà format.

Davant de tot això, i tement que en aquesta legislatura no quedi definit el projecte de la Sala polivalent ni s’iniciïn les obres del mateix, demanem:

1. Que la regidoria de cultura es comprometi a enllestir la redacció del projecte definitiu de la sala polivalent abans del gener del 2009.

2. Que s’iniciï l’execució de les obres en un termini màxim d’un any a partir de l’aprovació del projecte.

3. Que es creï una comissió de seguiment formada per un representant de cadascun dels grups municipals i per persones vinculades a la música en viu per a fer el seguiment del projecte. Aquesta comissió s’hauria de reunir amb una periodicitat mínima trimestral.

No obstant, el ple decidirà

Adam Majó Garriga

Grup municipal de la CUP