Martorell: Valoració de la CUP dels resultats de les eleccions municipals

Davant dels resultats sorgits de les urnes el passat diumenge 27 de maig, des de la Candidatura d’Unitat Popular de Martorell valorem que: – S’ha […]

– S’ha consolidat un clar espai polític nou a Martorell representat per la CUP que, malgrat quedar-se a les portes de l’obtenció d’un regidor, mostra la seva satisfacció pel resultat obtingut, agraïnt la confiança de les 475 persones que han volgut donar suport a aquest projecte polític. Respondrem amb treball, esforç i decisió aquest nou repte, assumint la veu de tots aquells que han volgut que Martorell desperti, i tractarem de reforçar la incidència i el suport de la nostra formació dia a dia, des del carrer i la base, des del respecte i la coherència. Tindrem el regidor del carrer, bategant al ritme del poble i construïnt l’altre Martorell, que continua essent possible i necessari.

– S’inicia una etapa de majoria absoluta de CiU en el consistori. Des de la insatisfacció per les dinàmiques que comporta qualsevol majoria absoluta, respectem la decisió de la ciutadania i instem al nou equip de govern a desenvolupar la seva tasca amb dedicació, humilitat i respecte cap a la ciutadania i cap als qui pensen de manera diferent. Creiem que el vot de càstig al tripartit té molt a veure en aquesta nova majoria de dretes, i és resultat de no haver promogut el canvi de contingut i de maneres que la gent va demanar el 2003.

– La CUP farà oposició constructiva, però ferma, tractant de tirar endavant les propostes del programa electoral i defensant el model de poble que hem definit. Com vam anunciar, el dia 27 va ser només un dia més en el llarg camí del nostre projecte i, per tant, afrontem els propers anys amb molta il·lusió i sabent que comptem amb gairebé cinc centes persones que coneixen, que comparteixen i que recolzen aquesta opció martorellenca i transformadora. La CUP obre les portes a totes aquelles persones que vulguin participar des de qualsevol àmbit per construir, entre tots i totes, el canvi.

– Ens felicitem pel creixement experimentat per les CUP arreu del territori. Les CUP s’han convertit en alternativa real en importants poblacions del país, tot recollint sufragis crítics i que expressen un tomb independentista i d’esquerres en la sensibilitat política dels pobles.

Ara ja hi som, i cal que avancem.

Martorell desperta’t!

30 de maig de 2007