Molins de Rei: La CUP dona resposta a 13 peticions ciutadanes

El dimarts 15 d'abril el regidor de la CUP Àlex Maymó es va reunir amb el regidor de mobilitat, en Miquel Vila, i amb la […]

El dimarts 15 d'abril el regidor de la CUP Àlex Maymó es va reunir amb el regidor de mobilitat, en Miquel Vila, i amb la regidora i presidenta de l'àrea de Sostenibilitat i Territori (SIT), la Montserrat Cateura per parlar de diferents temes que majoritariament eren peticions ciutadanes que ens havien arribat a través de la plana web www.milloremmolins.cat.

A continuació us posem els enllaços amb les respostes publicades ja a la web i us tornem a animar a què feu servir aquest mecanisme per fer-nos arribar qualsevol proposta, queixa o petició que considereu oportuna.

Des de la CUP continuarem fent aquestes reunions amb els responsables de cada àrea perquè entenem que hi ha temes que no cal utilitzar públicament en la confrontació política i sempre és més fàcil buscar solucions amb reunions com aquestes que no pas en mig del debat dels plens municipals.

En les primeres setmanes de funcionament de la web de Millorem Molins s'han rebut 19 propostes sobre diferents temàtiques. Creiem que aquest fet demostra que hi ha persones a la vila que per diferents motius no confien amb els canals de comunicació amb l'ajuntament i han confiat amb la CUP a l'hora de transmetre les seves inquietuts i preocupacions. Des de la CUP seguirem treballant per fer que la gent s'impliqui en aconseguir Millorar Molins de Rei.

16 d'abril de 2008