Sueca: La CUP presentarà el seu projecte el proper divendres 30 d’abril a Sueca, La Ribera Baixa.

El proper divendres 30 d’abril, vespra de l’1 de Maig, la Candidatura d’Unitat Popular (CUP) farà la presentació del seu projecte polític a la localitat […]

El proper divendres 30 d’abril, vespra de l’1 de Maig, la Candidatura d’Unitat Popular (CUP) farà la presentació del seu projecte polític a la localitat de Sueca, capital de la Ribera Baixa. L’acte es durà a terme al Casal Jaume I d’aquesta localitat i començarà al voltant de les 8 de la vesprada.

Joan Teran, membre de la CUP de Barcelona i del Secretariat Nacional d’aquesta formació i Quim Arrufat, regidor de la CUP a Vilanova i la Geltrú seran els encarregats d’explicar el treball de la CUP als diferents pobles i ciutats dels Països Catalans on la formació té implantació, les seues experiències municipals i la seua filosofia política .
Actualment la CUP es troba inmersa en un procés participatiu per tal d’elaborar el programa marc nacional de cara a les eleccions municipals del 2011, que són, sens dubte, el seu principal repte. Aquest procés mostra de primera ma el seu caràcter assembleari i democràtic.
El projecte municipal de la CUP està present en una setantena de municipis del Principat de Catalunya i pretén estendre’s arreu del territori dels Països Catalans, concretament al País Valencià i les Illes Balears; així com connectar i compartir experiències amb altres iniciatives de caire municipalista.
28 d'abril de 2010