Tarragona: La CUP creu que Tarragona Decideix ha donat una lliçó de democràcia a l’Ajuntament

La Candidatura d’Unitat Popular de Tarragona (CUP) valora positivament el desenvolupament d’aquesta jornada de democràcia participativa que ha aconseguit tirar endavant malgrat les constants pressions de l’Ajuntament de Tarragona, que alhora ha volgut tallar les ales a la consulta sobiranista des d’un bon inici mitjançant la no-cessió dels espais necessaris, fet que ha provocat el desprestigi cap a la consulta.

La CUP, com a entitat adherida i que va donar el tret de sortida al procés de consultes a Tarragona, valora molt positivament els resultats i denuncia el fet que mentre a nivell institucional es malbaraten més de 20 milions d’euros en campanyes electorals, la campanya de Tarragona Decideix s’ha autofinançat mitjançant aportacions voluntàries amb un cost molt inferior.

La CUP recorda que la consulta de Tarragona ha aconseguit tant de suport com dos dels partits actualment representats a l’Ajuntament de Tarragona (PP i ERC).

D’altra banda, consideren que en trenta anys de “democràcia” l’Ajuntament de Tarragona no ha estat capaç d’organitzar cap consulta d’aquestes dimensions, i que si segons la Sra. Begoña Floria la consulta de Tarragona Decideix no té garanties democràtiques “que sigui ella la que provi d’engegar un referèndum i  que es no limiti a entomar cada quatre anys els processos electorals que marca l’Estat”.

La CUP també aprofita per felicitar tots els voluntaris i les voluntàries de la Plataforma per haver realitzat la tasca de la consulta, així com a les entitats per la seva valentia de cedir els espais en aquests processos, un acte que, en aquest context, es pot considerar gairebé un acte de desobediència vers el consistori.

Candidatura d'Unitat Popular de Tarragona
Comunicació