Valls: La CUP començarà la campanya per les municipals amb una assamblea oberta

Amb el lema 'Comencem a dibuixar el nostre futur', la Candidatura d’Unitat Popular de Valls convoca a tots els vallencs i vallenques a una assemblea […]

Amb el lema 'Comencem a dibuixar el nostre futur', la Candidatura d’Unitat Popular de Valls convoca a tots els vallencs i vallenques a una assemblea oberta el proper dissabte 18 de setembre. L'objectiu de la trobada és fer un breu repàs de la present legislatura i recollir suggeriments, opinions I consideracions dels assistents, respecte al municipi.

Aquesta Assemblea, que tindrà lloc el dia 18 de setembre al Col·legi la Candela de Valls, a partir de dos quarts de cinc de la tarda, serà el punt d’inici per la Candidatura d’Unitat de Valls per l’elaboració del programa electoral per les municipals de 2011. Des de febrer d’aquest mateix any, les diverses CUPs estan portant a terme un procés participatiu per l’elaboració del programa marc.

En aquest sentit, Valls va acollir el passat mes de març la jornada per definir les propostes municipals en llengua, cultura i memòria històrica. La voluntat de les Candidatures d'Unitat Popular és que ara s'elabori el programa electoral a cada municipi i de forma participativa.

Font: delCamp.cat

=================================================

NOTA de la CUP de Valls:

COMENCEM A DIBUIXAR EL NOSTRE FUTUR

La Candidatura d’Unitat Popular de Valls realitzarà una assemblea oberta a tots els vallencs i vallenques el proper dissabte dia 18 de setembre a les 16:30 hores al Col·legi la Candela.

Amb el lema “Comencem a dibuixar el nostre futur” la Candidatura d’Unitat Popular de Valls volem convidar a tots els vallencs i vallenques a una assemblea oberta el proper dissabte 18 de setembre. En aquesta assemblea es vol fer un breu repàs de la present legislatura i recollir suggeriments, opinions, consideracions, comentaris, tot allò que els vallencs i vallenques vulgueu expressar del Valls del present i del Valls del futur.
Aquesta Assemblea és el punt d’inici per la Candidatura d’Unitat de Valls per l’elaboració del programa electoral per les municipals de 2011. Des de febrer d’aquest mateix any, les diverses CUPs estan portant a terme un procés participatiu per l’elaboració del programa marc. En aquest sentit, Valls va acollir el mes de març la jornada per definir les propostes municipals en llengua, cultura i memòria històrica. Ara és el torn de les Candidatura d’Unitat Popular  als seus pobles, viles i ciutats, i com venim fent aquestes darreres legislatures, l’elaboració del programa electoral es realitzarà participativament.

Així doncs, des de la CUP de Valls comencem a dibuixar el nostre futur, necessitem la vostra opinió i que, conjuntament, definim els traços, línies, colors, formes… que ha de tenir aquest dibuix del Valls del futur.  Per això us convoquem el dissabte dia 18 de setembre a l'Assemblea oberta on tothom hi està convidat. Podeu dir-ho a companys de feina, amics, familiars i a tothom qui tingui alguna cosa a dir, tothom serà benvingut.

Us esperem el dia 18 per començar a dibuixar el nostre futur

Per qualsevol qüestió no dubteu a posar-vos en contacte amb nosaltres

Candidatura d'Unitat Popular. Valls

8 de setembre de 2010