AUSTERITAT, SENSE CRÈDITS BANCARIS, TRANSPARÈNCIA I AUTOGESTIÓ

La CUP Crida Constituent pren un compromís d’austeritat en les despeses de la campanya i, amb una ferma voluntat de transparència envers la gent, farà públics […]

La CUP Crida Constituent pren un compromís d’austeritat en les despeses de la campanya i, amb una ferma voluntat de transparència envers la gent, farà públics els comptes de la mateixa un cop acabi.

La CUP Crida Constituent, com en totes les conteses electorals en què participa, no ha demanat ni demanarà cap crèdit bancari per a fer front a la campanya i la major part de les despeses provindran dels fons propis de l’organització. Apostem per l’autogestió i fa una crida, a tothom que ho vulgui, a fer un donatiu per ajudar a finançar part de les despeses pròpies de la campanya.

Fer una aportació per col·laborar en la campanya de la CUP és fàcil, senzill i segur. Es poden fer aportacions econòmiques a la plataforma de donatius www.cup.cat/donacions.
Només cal triar el mètode de pagament: targeta de crèdit, PayPal o domiciliació bancària.
A més a més, les aportacions a la CUP desgraven fins a un 25% en la declaració de la renda, a principis d’any s’enviarà els certificats fiscals a totes les persones que hagin col·laborat amb una aportació econòmica per a poder-la presentar en el moment de fer la declaració de la renda.

Els comptes clars: comptes i informes econòmics de la Candidatura d’Unitat Popular
Més informació sobre la gestió econòmica a [email protected]

18 de setembre de 2015