Concentracions per l’alliberament del Carles, de la resta de vaguistes detingudes i en solidaritat amb les persones ferides

La Candidatura d’Unitat Popular (CUP) de Barcelona exigeix l’alliberament immediat i sense càrrecs del nostre company Carles, del nucli de Nou Barris i membre de […]

La Candidatura d’Unitat Popular (CUP) de Barcelona exigeix l’alliberament immediat i sense càrrecs del nostre company Carles, del nucli de Nou Barris i membre de la Trobada Alternativa de Nou Barris, i de les companyes i companys vaguistes detinguts arran de la participació a la jornada de vaga d’ahir 14 de novembre.

Que en un districte com Nou Barris –en què la precarització de les condicions de vida ha arribat a uns extrems literalment insuportables per a un sector molt important de la gent– la repressió s’encarni en la figura del nostre company i d’altres companys dels moviments veïnals i assemblearis del districte, això expressa el sentit de les lluites que estem duent a terme als carrers.

Segons Alerta Solidaria als Països Catalans hi ha hagut 47 detinguts, 49 possibles imputacions més, Incomptables persones ferides, coaccions, amenaces, insults i vexacions per part dels diferents cossos de seguretat.  En relació a l’Esquerra Independentista: 5 detingudes (totes en llibertat amb càrrecs, 2 de l’organització juvenil Arran, 2 del SEPC – Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans, i 1 de l’organització política Endavant); i 25 possibles imputades més.

Ara bé, que des dels poders bancaris situats dalt de tot de la jerarquia social fins a les titelles polítiques i policíaques que s’ocupen d’articular l’extensió de la repressió i la por als barris, que tothom sàpiga que ni les seves detencions, ni les seves persecucions ni els seus xantatges totalitaristes ens aturaran ni ens atemoriran. La solidaritat és la nostra millor arma, i el sentit de les nostres lluites el tenim claríssim.

Estem creixent en nombre de persones, en articulació de lluites, en profunditat dels bagatges i les reflexions que alimenten les nostres accions. Tenim la raó, tenim la força i tenim la justícia. A Nou Barris, a Barcelona i als Països Catalans plantem i plantarem cara, i no sols això, sinó que ens inserim en projectes alternatius –dins molts àmbits socials distints– que tiren endavant.

S’ensorra el capitalisme, s’ensorra l’estat espanyol i s’ensorra aquesta història macabra que ens ha estat imposada a la força. El combat quotidià d’en Carles és el combat de tothom, ahir, avui i demà, per la llibertat, la justícia social i la dignitat col·lectiva.

I aquest combat el guanyarem.

Us convoquem avui dijous, a les 4 de la tarda, a concentrar-nos davant la comissaria de les Corts. I a les 7 a la pl. de Sant Jaume.

Salut i coratge!

15 de novembre de 2012