La CUP apel·la als votants d’esquerres i als rebels de Lleida a no regalar el seu sufragi al PSC votant ICV i ERC

En l’acte de tancament de la campanya electoral que la CUP ha dut a terme a la Plaça Paeria de Lleida aquest divendres, els portaveus […]

En l’acte de tancament de la campanya electoral que la CUP ha dut a terme a la Plaça Paeria de Lleida aquest divendres, els portaveus de l’organització han repassat la campanya i els principals eixos del programa transformador que la formació a anat desgranant al llarg d’aquest darrers dies i que és el reflex de la tasca dels darrers 5 anys de presència a la ciutat.

Els representants de la CUP s’ha mostrat satisfets per la tasca desinteressada duta a terme pels seus militants i simpatitzants, que han suplert amb el seu temps i esforç els pressupostos i recursos que altres han abocat de nou, i ha reiterat que manté fermes les expectatives d’assolir representació al proper consistori perquè amb el pas de la campanya s’ha fet evident allò que ja veníem dient al llarg de tota la legislatura: a la Paeria a dia d’avui no hi ha oposició a l’esquerra del PSC i tots els partits amb representació defensen un mateix projecte per a Lleida, malgrat alguns matisos i colors. En aquest sentit la CUP considera que existeixen amplis sectors socials que demanden l’entrada d’aire fresc i polítiques d’esquerres a la Paeria.

Davant la imminència del proper procés electoral del proper diumenge 22 de maig, els portaveus Esther Sancho i Ramon Usall, han fet una crida pública adreçada especialment als electors que en les darreres municipals varem dipositar el seu sufragi a favor de les candidatures d’ICV i ERC a que meditin el sentit del seu vot i no tornin a caure en el parany de regalar-lo indirectament al PSC amb qui ambdues formacions, que en cas de sumar, tornaran a pactar de nou i en cas de no permetre-ho l’aritmètica, practicaran l’oposició light i a contracor a que ens tenen acostumats.

Esther Sancho i Ramon Usall, han cridat als ciutadans rebels i indignats de Lleida a fer l’únic vot útil d’esquerres possible el proper dia 22, omplint les urnes d’il·lusió i coratge per canviar les coses, i s’han compromès a que la CUP no governarà amb ningú, perquè no té voluntat d’esdevenir una crossa, i durà a terme una oposició ferma i constructiva al serveis dels sectors populars de la ciutat Lleida.

Lleida, 20 de maig de 2011

20 de maig de 2011