La CUP fa una crida a participar de la mobilització contra el pressupostos convocada per aquest 4 de desembre

La Candidatura d’Unitat Popular fa una crida a participar aquest dimecres 4 de desembre de la mobilització convocada per la coordinadora ‘Juntes Podem’ contra el […]

La Candidatura d’Unitat Popular fa una crida a participar aquest dimecres 4 de desembre de la mobilització convocada per la coordinadora ‘Juntes Podem’ contra el pressupostos antisocials de la Generalitat de Catalunya. La manifestació sota el lema “Aturem els pressupostos de la misèria, desobediència!” està convocada a les sis de la tarda davant de Foment de Treball (Via Laietana 32) a Barcelona i finalitzarà a les portes del Parlament de Catalunya.

L’esquerra independentista, a través de la CUP-AE, ja va anunciar la seva oposició a la proposta de pressupostos 2014 en el debat de les esmenes a la totalitat celebrat el passat 20 i 21 de novembre. Aquí podeu consultar la intervenció del diputat David Fernàndez en el debat.

MANIFEST DE JUNTES PODEM  “Aturem els pressupostos de la misèria, desobediència!”

41.640 persones desnonades, 44.890 acomiadades, 1.648.200 aturades, un terç de la població en situació de pobresa, 200.000 treballadores de la llar sense drets, més de 2.000 persones migrades als CIE… i la llista és llarga, molt llarga, per a la societat catalana. Però en els propers mesos només sentirem parlar d’ajust pressupostari, de reestructuració de l’administració pública, de dèficit, de deute, de sanejament, de rescat… és a dir, retallades i privatitzacions, que pretenen convertir en negoci encara més aspectes de les nostres vides. N’estem fartes!

Una vegada més, des dels moviments socials, plataformes unitàries, entitats veïnals, col·lectius i sindicats combatius, en definitiva, nosaltres, totes JUNTES, diem prou a les seves retallades, a la seva austeritat, a les seves reestructuracions i al gran capital. Ho diem, per tant, a les dirigents de la Generalitat, que volen aprovar, de nou, uns pressupostos d’injustícies i de retallades; ho diem al Govern espanyol, que ens vol fer pagar el seu deute i el de les seves multinacionals, i ho diem a la Merkel i a la Unió Europea. Manifestem, doncs, que nosaltres no som culpables de la seva crisi-estafa, sinó que simplement en som les víctimes. Per això, cal que el poble recuperi el poder i desobeeixi les polítiques de l’austeritat i el deute.

El 4 de desembre jornada de lluita.

Totes al Parlament. Aturem els pressupostos de la misèria, desobediència!

3 de desembre de 2013