La CUP e Girona demana a CiU que clarifiqui la seva proposta per al Modern

També sol·licita una segona visita a l’antic cinema, oberta a les entitats de la ciutat, i que es concreti l’emplaçament final del centre cívic del […]

També sol·licita una segona visita a l’antic cinema, oberta a les entitats de la ciutat, i que es concreti l’emplaçament final del centre cívic del Barri Vell

El grup municipal de la CUP ha demanat a l’equip de govern concreció pel que fa al projecte per a l’antic cinema Modern. En el Ple del mes de setembre la formació va deixar un termini de tres mesos a l’equip de govern perquè posés les bases de la seva proposta, però de moment no s’ha concretat res. El regidor i portaveu de la CUP, Jordi Navarro, ha reiterat la importància de concretar el projecte per tal que pugui quedar reflectit als pressupostos municipals del 2012, i desencallar així la problemàtica de la rehabilitació d’aquest espai de titularitat municipal, que s’arrossega des de fa anys.

La CUP ha remarcat la potencialitat i polivalència d’aquest equipament, i la necessitat d’obrir un procés de diàleg, tant amb associacions i veïns del barri com amb entitats i col·lectius del sector de la cultura per tal de definir el projecte. En aquest sentit, durant aquesta setmana la CUP ha programat una ronda de contactes per tal de sondejar els diferents agents sobre el futur de l’equipament.

D’altra banda, a CUP també ha reiterat la necessitat de concretar l’emplaçament final del centre cívic del Barri Vell, un equipament bàsic per al sector que no pot patir més demores. En el ple del setembre, tots els grups municipals van coincidir en prioritat de dotar el barri d’un centre cívic, però l’equip de govern no ha presentat encara cap proposta definitiva.

Una nova visita, oberta a totes les entitats

Finalment, fa unes setmanes la CUP va proposar de fer una visita a l’edifici del Modern, oberta a entitats de la ciutat i molt especialment del Barri Vell. Aquesta visita va produir-se la setmana passada, però només es va convidar a participar-hi unes poques associacions. Ara la CUP reclama una nova visita, per tal que més entitats puguin visitar l’espai i opinar sobre el futur d’aquest equipament.

29 de novembre de 2011