La CUP insta a la participació de la manifestació per en Franki

Les Candidatures d'Unitat Popular dels Països Catalans fan una crida a la participació dels catalans i les catalanes a la manifestació que se celebrarà el […]

Les Candidatures d'Unitat Popular dels Països Catalans fan una crida a

la participació dels catalans i les catalanes a la manifestació que se

celebrarà el proper dissabte 10 de maig, a les 6 de la tarda a la plaça

Universitat de Barcelona.

La CUP vol mostrar el seu rebutg a la condemna del jove terrassenc, Francesc Argemí, a 2 anys i 7 mesos de presó per una bandera, mentre reclamava en una manifestació festiva la retirada del símbol espanyol durant la festa major. Per la CUP, aquest tipus de sentències demostren la parcialitat i la politització de la justícia espanyola.

Les candidatures rupturistes opinen també que la llei pel qual ha estat condemnat Argemí és fruit directe del franquisme, absolutament antidemocràtica i n’insta la seva revocació.

Per altra banda, les Candidatures d’Unitat Popular, promouran la presentació d’una proposició, als municipis on hi són presents, on es demana la llibertat del jove empresonat.

Així doncs, les CUP fan una crida a la participació als actes que Alerta Solidària, Solidaritat Antirepressiva de Terrassa (SAT) i el conjunt de col·lectius de l'Esquerra Independentisa i alternatius convoquin arreu dels Països Catalans, i especialment a la manifestació que el proper dissabte 10 de maig a Barcelona. Les diferents convocatòries es poden consultar a http://www.alertasolidaria.org i a http://www.llibertatfranki.org

====================

Candidatura d’Unitat Popular