La CUP de Molins de rei es mostra contrària al tancament del servei d’urgències del CAP de la Granja

El proper 1 d’agost s’iniciarà una ordenació de l’atenció urgent que s’ofereix als centres d’atenció primària per part del Departament de Salut de la Generalitat […]

El proper 1 d’agost s’iniciarà una ordenació de l’atenció urgent que s’ofereix als centres d’atenció primària per part del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya. Això significarà que a partir d’aquest mes d’agost el servei d’urgències sanitàries del CAP de la Granja de Molins de Rei estarà tancat de dilluns a diumenge des de les 21h fins les 8h

En el cas de requerir atenció sanitària els molinencs i molinenques s’hauran de dirigir al centre de salut de Sant Vicenç dels Horts, al CUAP de Sant Andreu de la Barca o a l’Hospital Moisès Broggi de Sant Joan Despí

Una vegada més els ciutadans hem de pagar la crisi provocada per l’especulació de banquers i polítics, amb retallades tant importants com són les de la sanitat pública. Des de la CUP volem mostrar el nostre rebuig a aquesta retallada i volem instar a que les diferents formacions polítiques amb representació a l’Ajuntament de Molins de Rei prenguin una posició ferma i clara de rebuig a aquesta nova situació i faci tot el que sigui possible per instar al Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya que faci marxa enrere a aquesta situació.

Cridem a la mobilització i l’organització ciutadana, tal i com ja s’està fent en poblacions veïnes (Corbera de Llobregat, Castellbisbal, Rubí i altres), per tal de mostrar el nostre rebuig a totes les retallades, començant per la sanitat pública. Per això us convidem a participar de l’assemblea ciutadana que es farà el proper dilluns 25 de juliol a les 20:00h a la Plaça de la Creu.

25 de juliol de 2011