La CUP no obté representació a Blanes per 65 vots

Des de la CUP de Blanes volem fer arribar a tothom les següents valoracions arran de les eleccions municipals celebrades el passat diumenge 22 de maig -En […]

-En primer lloc volem agrair el suport de les 622 persones que van decidir votar la CUP de Blanes i donar suport a aquest projecte.

-Aquests resultats però, deixen la CUP sense representació al consistori per l’estret marge d’uns 65 vots.

-Com hem exposat altres vegades per la CUP ser presents al consistori és una eina de treball per ser més eficients en la lluita per la transformació social i no una finalitat en sí mateixa. Per això seguirem treballant des de fora de l’ajuntament i continuarem reivindicant més participació ciutadana, més transparència i un nou model de poble, un Blanes per a totes i tots.

-Per la CUP aquests resultats són enormement positius. Per primer cop un projecte de l’esquerra independentista i de transformació social s’ha presentat a unes eleccions municipals i ha obtingut el suport d’un sector significatiu dels veïns i veïnes de Blanes.

-Aquests 622 vots ens refermen en la feina feta i en continuar treballant per canviar la manera de fer política municipal, per la transparència en la gestió pública i per l’aprofundiment en la participació ciutadana.

-El suport obtingut tot i no ser suficient per obtenir representació a l’ajuntament, entenem que és significatiu i cal que totes les formacions polítiques en prenguem bona nota: hi ha un sector de la societat blanenca que es planteja seriosament altres maneres de fer política, d’entendre la democràcia i la gestió municipal.

La CUP agraeix el suport a totes les persones que han participat del projecte, assistint a les assemblees, col·laborant en el dia a dia, participant dels actes, i en definitiva de tothom qui hi ha cregut i creu que entre totes i tots podem avançar cap a un Blanes més just, integrador i solidari.

Animem a tothom qui vulgui a col·laborar i a participar del projecte de la CUP, perquè, avui igual que ahir, aquest només té sentit amb la participació de totes les persones i tots els sectors de la societat blanenca.

-També ens afegim a les a les celebracions de gairebé tota la resta de CUPs escampades per tot el territori, que han obtingut uns magnífics resultats.

24 de maig de 2011