La CUP de Reus fa una crida a la ciutadania a participar en la candidatura al Parlament

Avui al matí al Casal Despertaferro de Reus, el regidor a l’Ajuntament de Reus i candidat a la candidatura de la CUP– Alternativa d’Esquerres, David […]

Avui al matí al Casal Despertaferro de Reus, el regidor a l’Ajuntament de Reus i candidat a la candidatura de la CUP– Alternativa d’Esquerres, David Vidal, ha realitzat una roda de premsa per tal de presentar l’assemblea oberta, que la candidatura ha convocat per aquest divendres a 2/4 de 8 del vespre al Casal de la Dona.

Vidal ha destacat que “com la CUP sempre fa, volem donar la veu a la ciutadania perquè es faci seva la candidatura, i entre tots i totes, fem possible la nostra presència al Parlament”. També ha comentat que “la tasca que estem duent a terme des de l’Ajuntament i des del carrer, és la nostra millor carta de presentació perquè la gent sàpiga que el projecte de la CUP esdevé l’alternativa necessària davant de la situació política i econòmica actual”.

L’assemblea comptarà tres grans blocs. En el primer, s’informarà de totes les decisions preses a nivell nacional per l’organització; posteriorment s’explicarà el plantejament general de la candidatura; i finalment, s’obrirà un debat perquè la gent faci propostes entorn al discurs de la candidatura i de com cal organitzar-se per dur a terme la campanya electoral a la capital del Baix Camp.

Vidal ha volgut recalcar que l’assemblea d’aquest divendres és oberta a tota la ciutadania, “ja sigui a gent que només vol conèixer el nostre projecte o a gent que té ganes de fer un pas endavant i ferm per col·laborar amb el projecte de la unitat popular”. També ha recordat, que aquest diumenge a les 5 de la tarda al Casal Despertaferro es celebrarà una assemblea oberta a tota la gent dels pobles que vulgui col·laborar amb la campanya de la CUP a la circumscripció de Tarragona.

Properes convocatòries:

DIMECRES 24 / 8 DEL VESPRE/ AUDITORI DE L’ARBOÇ (el Baix Penedès) – Assemblea oberta local

DIJOUS 25 / 7 DEL VESPRE / SALA POLIVALENT MARÇÀ (el Priorat) – Assemblea oberta comarcal del Priorat

DIJOUS 25 / 2/4 DE 8 DEL VESPRE / CENTRE CÍVIC PART ALTA AL PÀRQUING JAUME I DE TARRAGONA (el Tarragonès) – Assemblea oberta local

DIJOUS 25 / 8 DEL VESPRE/ HOTEL D’ENTITATS EL VENDRELL (el Baix Penedès) – Assemblea oberta local

DIVENDRES 26 / 8 DEL VESPRE/ CENTRE DE CULTURA DE LLORENÇ DEL PENEDÈS (el Baix Penedès) – Assemblea oberta local

DIVENDRES 26 / 2/4 DE 8 DEL VESPRE / CASAL DELA DONA DE REUS (el Baix Camp) – Assemblea  oberta local

DIVENDRES 26 / 8 DEL VESPRE / CASAL D’ENTITATS DE MONTBLANC (la Concade Barberà) – Assemblea oberta local

DIUMENGE 28 / 5 DELA TARDA / CASAL DESPERTAFERRO DE REUS (el Baix Camp) – Assemblea oberta territorial del Camp

DIUMENGE 28 / 7 DEL VESPRE/ ATENEU POPULAR DE CALAFELL (el Baix Penedès) – Assemblea oberta local

DILLUNS 29 / 5 DELA TARDA/ COL·LEGI DE PERIODISTES DE TORTOSA (el Baix Ebre) – Roda de premsa de presentació del Grup de Suport dela CUPa les Terres de l’Ebre

DIMARTS 30 / 7 DEL VESPRE / CASAL POPULARLA BRETXAD’ALCOVER (l’Alt Camp) – Assemblea oberta local