Lleida – Construïm la Unitat Popular: Acte de precampanya a Alfés (Lleida)

Aquest proper diumenge 28 d’octubre, a la població d’Alfés (al Segrià, a 5 minuts de Lleida), la Territorial Ponent-Pirineus de la CUP ha programat una […]

Aquest proper diumenge 28 d’octubre, a la població d’Alfés (al Segrià, a 5 minuts de Lleida), la Territorial Ponent-Pirineus de la CUP ha programat una jornada sota el lema ‘Construïm la Unitat Popular’ que inclourà una assemblea oberta de cara a tractar aspectes de la propera campanya electroral, actuacions musicals, dinar popular i un acte polític posterior per enfilar amb força la imminent la batalla electoral del 25N.

L’assistència és oberta a tothom i tan sols és necessari fer reserva del dinar (enviant un correu a [email protected]) que tindrà un preu de 15€, els beneficis del qual es destinaran a cobrir despeses de campanya.

No cal dir que tothom hi és convidat/da i que ens agradaria comptar amb la presència de totes aquelles persones que a les terres de Ponent i del Pirineu se senten propers a la CUP.

Adjuntem cartell de la jornada així com els d’altres asseembles obertes programades arreu del territori aquest cap de setmana.

Construïm la Unitat Popular
Diumenge 28 d’octubre, Alfés (Sala d’Actes)

A les 10.30h, Assemblea Territorial Oberta
A partir de les 14.00h, Dinar Popular, Acte polític (i actuació musical)