La CUP de Vilafranca, demana al govern de CIU que actuï per mantenir el servei de nit bus

Els darrers dies hem sabut de la decisió del Departament de Sostenibilitat i Medi Ambient d’eliminar la línia que unia Vilafranca del Penedès amb Barcelona […]

Els darrers dies hem sabut de la decisió del Departament de Sostenibilitat i Medi Ambient d’eliminar la línia que unia Vilafranca del Penedès amb Barcelona passant per St. Sadurni de Noia.

El govern municipal que no ha tingut la voluntat de convocar una junta de portaveus per a donar explicacions als grups municipals, s’ha manifestat favorable a la decisió presa pel departament, tot i denunciar que no havia estat comunicat de la decisió. Tot i així, basant-se en un informe que justificava l’eliminació d’aquesta línia d’autobus, el govern municipal ha aplaudit aquesta decisió sense la voluntat necessària de defensar Vilafranca, ni el Penedès.

Tot i l’afirmació de desconeixement feta pel govern de CIU respecte a aquesta qüestió, el departament de Sostenibilitat va emetre una nota de premsa el passat dia 4 de gener on assegurava que el govern municipal era coneixedor de les intencions d’aquest departament

Des de la CUP de Vilafranca, trobem gravíssimes les afirmacions del departament, assegurant que el govern de Vilafranca era coneixedor d’aquest fet, i per tant, vetllant per la credibilitat del govern municipal, demanem al govern de l’Ajuntament de Vilafranca el següent:

– Que desmenteixi les acusacions del departament de Sostenibilitat. En cas de no fer-ho, quedarà clara la participació i implicació del govern municipal de CIU en l’eliminació d’aquesta línia d’autobús

– Que convoqui immediatament una junta de portaveus per a explicar als grups municipals els detalls de la gestió d’aquest afer

– Que convoqui una roda de premsa per desmentir de forma contundent aquesta nota de premsa del departament de Sostenibilitat

– Que denunciï la deslleialtat de la Generalitat en aquest fet, al prendre una decisió sense consultar a l’Ajuntament

– Que iniciem les accions legals oportunes contra el departament de Sostenibilitat per l’acusació realitzada en aquesta nota de premsa, on insinuen que el Govern municipal, presidit per Pere Regull menteix

– Que l’ajuntament doni suport a la proposta de moció presentada pel CCAP.

10 de gener de 2012