La CUP Vilanova decideix en assemblea la seva posició en el debat d’investidura i les prioritats a seguir durant dels propers 4 anys

La segona part de l’assemblea, a la qual estan convocats tots els votants de la Candidatura, se celebrarà diumenge que ve i tindrà caràcter decisori. […]

Al voltant de 150 persones van respondre diumenge passat a la crida de la Candidatura d’Unitat Popular de Vilanova per participar en una assemblea oberta amb l’objectiu de valorar els resultats de les eleccions municipals del dia 22 i per debatre les línies que la Candidatura ha de seguir en el futur més immediat.

Després de fer una valoració dels resultats electorals i de presentar el panorama polític municipal que en deriva, els membres de la comissió encarregada dels contactes amb les altres forces polítiques van fer un breu resum de les reunions mantingudes fins aquell moment (CIU, PSC i ICV). A continuació, es va obrir un torn de paraules per tal que tothom que ho desitgés pogués manifestar la seva opinió sobre quina ha de ser la posició de la Candidatura en la investidura del nou alcalde o alcaldessa. Tot i que les intervencions que es van poder sentir van anar, majoritàriament, en la línia de no pactar amb cap força política i, per tant, votar el candidat de la mateixa CUP, l’assemblea va decidir posposar la decisió definitiva per a una segona assemblea per tal de poder recollir altres impressions i continuar analitzant les possibles alternatives.

Diumenge a la tarda se celebrarà la segona part de l’assemblea en la qual, a part de prendre’s una decisió sobre la votació d’investidura, es debatrà -i, si així es decideix, s’aprovarà- el document polític que presentaran els portaveus de la Candidatura i que contindrà les prioritats d’actuació de la CUP en el nou Ajuntament durant aquesta legislatura.

L’organització d’aquestes assemblees respon al mandat sorgit de la que es va convocar just abans de les eleccions, en la qual la Candidatura es va comprometre a compartir les decisions més importants amb els seus votants.

1 de juny de 2011