Els i les joves de Sant Cugat amb la CUP!

Des de fa poc a la nostra població ha nascut una nova candidatura política de la mà de persones compromeses des de fa anys a […]

Des de fa poc a la nostra població ha nascut una nova candidatura política de la mà de persones compromeses des de fa anys a través d'associacions i entitats en defensa del territori, en contra de l'especulació i el creixement urbanístic desenfrenat, en defensa de la cultura i la llengua dels Països Catalans, a favor d'una participació ciutadana real i vinculant, etc.

Aquesta és la Candidatura d'Unitat Popular (CUP) i als nostres ulls representa actualment la única opció de ruptura amb els partits tradicionals que han fet de Sant Cugat un balneari elitista i que han allunyat la política de la població.

És per tot això que des de l'Assemblea de Joves de Sant Cugat volem fer públic el nostre suport a aquesta nova candidatura amb la qual ja portem temps col·laborant com moltes d'altres entitats i associacions.

Animem a tots els i les joves de Sant Cugat a votar la CUP i sobretot a participar d'aquesta eina que ha de ser l'altaveu a l'ajuntament de les diferents entitats, associacions i gent crítica amb el Sant Cugat d'avui.

Endavant amb la CUP!

Assemblea de Joves de Sant Cugat (AJSC-CAJEI)

www.ajsantcugat.org

www.cajei.net