Manresa: La CUP presenta les cinc persones que encapçalaran la llista de les municipals

La Candidatura d’Unitat Popular de Manresa ha presentat avui els cinc primers noms de la llista de cara a les eleccions municipals del maig vinent. […]

La Candidatura d’Unitat Popular de Manresa ha presentat avui els cinc primers noms de la llista de cara a les eleccions municipals del maig vinent. La formació independentista, que referma el seu compromís amb el treball col·lectiu, ha desvetllat la part alta de la llista, en comptes de focalitzar la presentació en l’alcaldable: “som una candidatura col·lectiva, i és molt difícil personalitzar en un sol candidat.

Tot i això, cal presentar una llista, i aquesta és la nostra proposta per a construir una Manresa més justa i sostenible” ha manifestat Jordi Garcés, portaveu de la formació.

L’alcaldable de la CUP en les properes municipals serà Adam Majó, actual regidor i militant històric de l’independentisme manresà. Majó, que està acabant els estudis de Filologia Alemanya, ha estat vinculat des de molt jove a diferents moviments ciutadans. Fou membre de l’MDT, de l’Assemblea Antimilitarista del Bages, i també del col·lectiu Via Lliure. Actualment, Majó compagina els estudis amb la feina de regidor i amb la pràctica del Rugbi.

El número dos de la llista serà Jordi Masdeu, llicenciat en Humanitats i actualment en l’atur. Masdeu va començar la militància política al JIR (Joves Independentistes Revolucionari/es), i també ha participat en d’altres iniciatives com el Col·lectiu Desvalls o Manresa en Bici. Vinculat des dels anys 90 a l’esquerra independentista, Masdeu apareix per primera vegada en els primers llocs de la llista electoral de la CUP.

Marta Gómez, membre del Jovent de l’Esquerra Independentista de Manresa, serà la número tres de la llista. Gómez ha estudiat magisteri, i actualment treballa en el món de l’educació. Va començar la seva militància política a l’Assemblea de Joves de Manresa, que després de la unió amb Maulets s’ha convertit en el JEI Manresa. Actualment, participa en la gestió de l’Ateneu Popular La Sèquia.

22 de novembre de 2010