Martorell: La cultura centrarà el tercer punt de trobada de la CUP

Les propostes en matèria cultural, lingüística i associativa seran els eixos del punt de trobada que la Candidatura d'Unitat Popular de Martorell durà a terme […]

Les propostes en matèria cultural, lingüística i associativa seran els eixos del punt de trobada que la Candidatura d'Unitat Popular de Martorell durà a terme aquest diumenge.

La candidatura martorellenca entén que la "l'objectiu de la política cultural municipal no ha de ser un altre que fer de la nostra ciutat, element clau en la revitalització cultural del nostre país a través de la

implicació de totes i tots els ciutadans. L'Ajuntament no ha de suplir ni dirigir la societat civil, protagonista principal de la vida cultural, sinó que ha de treballar per assentar unes sòlides bases sobre les quals el teixit associatiu, l'administració pública i les iniciatives particulars puguin bastir un projecte cultural enriquidor i alliberador per al conjunt de la població"

En aquest sentit, el punt de trobada d'aquest proper diumenge encaixa perfectament amb una concepció de la cultura com un mitjà de relació social i participació, de diàleg i reflexió comuna que ens ha de permetre reconèixer-nos com a persones i col·lectivament com a catalans i com a martorellencs. La cultura és per tant una eina d'aprofundiment democràtic i de vertebració social. Així, serà d'una manera oberta i participativa, que la CUP definirà les prioritats programàtiques per als propers quatre anys.

Diumenge 4 de març a les 18h a l'AAVV Barri Rosanes.

Candidatura d'Unitat Popular de Martorell

C/Llosellas num. 12, A-1