Molins de Rei: La CUP marca diferències amb els altres partits

L'Àlex va denunciar que davant les propostes L'Àlex Maymó va participar ahir a la nit al debat de caps de llista organitzat per Llobregat TV […]

L'Àlex va denunciar que davant les propostes L'Àlex Maymó va participar ahir a la nit al debat de caps de llista organitzat per Llobregat TV (eTV) i ho va fer amb un missatge que va posar de relleu la diferència de la CUP amb els partits tradicionals. alex.jpgL'Àlex va denunciar que davant les propostes d'alguns dels altres candidats que "si l'incompliment de les promeses es castiguessin penalment segurament no se'n farien tantes".

Al començament del debat l'Àlex ja va deixar clar que els actuals partits polítics no donen resposta a les necessitats de la gent "sinó a interessos econòmics i personals", va apostar per reduir els sous dels polítics i recuperar la il.lusió als molinencs i molinenques "fomentant la democràcia participativa".

També va quedar clara l'aposta de la CUP de fomentar el transport públic, els itineraris a peu i els carrils bici "per connectar la Vila amb els polígons industrials i les poblacions properes com Sant Vicenç o Sant Feliu", i en especial amb l'intercanviador de Quatre camins.

Pel que fa al tema de les noves places de llars d'infants públiques, l'Àlex no va entrar en la subasta de prometre més que ningú, sinó que va apostar "perquè les públiques ho siguin de veritat i els preus que paguen els pares i mares sigui inferior als que es paguen a les privades".

Una altra de les propostes de la Candidatura d'Unitat Popular de Molins de Rei és la d'invertir en una sala polivalent prou gran que doni resposta a totes les necessitats culturals de la Vila, ja que la Federació Obrera, per les dimensions que té, no pot solventar totes les mancances que tenim. Quant a esports, s'aposta per no oblidar esports com l'atletisme (faltaria una pista i utilitzar més els parcs per a practicar-lo) o el ciclisme.

Per últim, l'Àlex va fer palès el compromís de la CUP de defensar de Collserola de més agressions i va reclamar a la Generalitat que definitivament "retiri el projecte del Vial de Cornisa". Quan altres candidats s'hi van afegir a aquest punt, l'Àlex va dir que  "són paraules difícils de creure quan aqui al costat els mateixos partits estan permetent la tala d'arbres al Tibidabo. Només ens els creurem amb fets, no amb paraules".

23 de maig de 2007