Navàs: La CUP celebra que finalment Navàs tingui institut

La Candidatura d'Unitat Popular de Navàs vol felicitar públicament a totes les persones i institucions que han fet possible el nou institut per Navàs, una […]

La Candidatura d'Unitat Popular de Navàs vol felicitar públicament a totes les persones i institucions que han fet possible el nou institut per Navàs, una reivindicació històrica.

Des de la formació creu que la consecució del nou institut serà un fet de gran rellevància que afavorirà la cohesió social del poble i que alhora facilitarà les coses tant als joves com als seus pares evitant desplaçaments que fins ara havien de fer a Puig-Reig o Sallent.

També volen felicitar molt especialment a totes les persones que en un moment o altre van participar en els moviments populars per reclamar l'institut com la Plataforma Pro Institut públic i l'AMPA de l'Escola Sant Jordi. Alhora la CUP vol agrair els esforços de la Generalitat i l'Ajuntament per fer possible que, finalment, el nou institut pugui ser una realitat.

Tot i així, la CUP demana que s'agilitzi la construcció definitiva de l'institut, ja que les necessitats d'espai i de personal podrien arribar a ser un problema quan s'ampliïn els cursos a partir del segon i tercer any. S'ha de començar a fer una previsió d'aules i professorat perquè els alumnes no comencin els cursos en barracons i sense professorat, per tant s'haurà de vetllàr perquè la situació provisional dels mòduls prefrabricats no s'eternitzi i l'institut com a espai físic esdevingui finalment una realitat.

24 de novembre de 2010