Reus: La CUP amb l’1 de maig

Davant l'actual situació en què la precarietat i l'atur esdevenen fets quotidians i en la qual està recaient el pes de les conseqüències que es […]

Davant l'actual situació en què la precarietat i l'atur esdevenen fets quotidians i en la qual està recaient el pes de les conseqüències que es deriven de la crisi sobre el conjunt de la ciutadania, cal que aquesta prengui consciència que les dinàmiques neoliberals que han causat la crisi han de ser substituïdes per unes altres que comportin la participació i la decisió ciutadana en assumptes que afecten el conjunt de la societat.

En aquest context, la mobilització popular esdevé una èina més de pressió en pro dels drets socials i laborals.

Per això us volem fer arribar que:

Des de la la Candidatura d'Unitat Popular de Reus volem fer públic que ens sumem a la manifestació de l'1 de maig, que es farà a Tarragona a les 19h des de la plaça Imperial Tarraco, que enguany porta per lema "Contra les retallades socials i laborals, cap a la vaga general" i de la qual us n'adjuntem el manifest.

De la mateixa manera també volem fer una crida a la participació en tots els actes que la Candidatura d'Unitat Popular coorganitza amb altres col·lectius de l'Esquerra independentista i d'altres de la nostra ciutat, en especial la xerrada que es farà al local de la CGT que serà la presentació del document "30 anys de reformes laborals" a Reus , a càrrec d'Adrià Pet, membre de la comissió sociolaboral d'Endavant-OSAN, aquest acte està inclòs en el marc de la campanya "Primavera d'alternatives a la crisi capitalista".

29 d'abril de 2010