Sabadell: La CUP denuncia la repressió contra el Dret a Decidir

Des de la Candidatura d’Unitat Popular de Sabadell denunciem públicament l’acció per part dels Mossos d’Esquadra i de la Policia Municipal de Sabadell d’assetjament contra […]

Des de la Candidatura d’Unitat Popular de Sabadell denunciem

públicament l’acció per part dels Mossos d’Esquadra i de la Policia

Municipal de Sabadell d’assetjament contra les taules de recollida de

signatures de la Plataforma pel Dret a Decidir a la nostra ciutat a

favor de la celebració de consultes populars.

DES DE LA CUP DENUNCIEM LA REPRESSIÓ CONTRA EL DRET A DECIDIR

Al llarg del dia va ser obligades a plegar un total de dos taules i foren víctimes de control policial la resta de taules i els seus voluntaris.

Aquests fets venen donats per la decisió antidemocràtica de la Junta Electoral de la Província de Barcelona de prohibir la recollida de signatures. Un cop més l’Estat Espanyol ens demostra el seu tarannà autoritari i anti-català d’impedir qualsevol expressió popular a favor del dret a decidir, a favor de l’autodeterminació del conjunt del poble català.

Des de la CUP fem una crida a desobeir aquest tipus de decisions i a seguir enfortint l’imparable moviment social per l’autodeterminació. Creiem que l’única manera és reforçar i augmentar el suport a la Plataforma pel Dret a Decidir, treballant, a través de la mobilització social i la llibertat d’expressió, a favor de la llibertat del nostre poble.

Des de la CUP ens comprometem a continuar donant suport a les iniciatives populars de la Plataforma pel Dret a Decidir.

Candidatura d’Unitat Popular

Sabadell, 10 de març de 2008