La CUP de Bordils realitzarà una Assemblea Oberta per explicar la feina feta

La Candidatura d’Unitat Popular de Bordils convoca a tots els veïns i veïnes a una assemblea oberta el proper divendres, dia 15 de març, a […]

La Candidatura d’Unitat Popular de Bordils convoca a tots els veïns i veïnes a una assemblea oberta el proper divendres, dia 15 de març, a les 20 hores al Casal de Bordils.

Després de quasi dos anys d’entrar la CUP a l’ajuntament de Bordils pensem que és un bon moment per fer una valoració de la feina feta fins el moment, tant a nivell institucional com al carrer. Per això es vol convidar a tots els bordilencs i bordilenques a participar a aquesta assemblea, per valorar el treball que s’ha fet durant aquest temps i escoltar propostes per a millorar en els propers anys.

Amb aquesta assemblea volem enfortir la participació ciutadana i apostar clarament per una democràcia molt més participativa.

Per això us animem a tots els veïns i veïnes de Bordils, juntament amb totes les entitats del municipi, a assistir-hi perquè segur que teniu moltes coses a dir.

Sense vosaltres aquest projecte no té sentit, per això volem sentir la vostra veu. Vine, participa, opina, crítica, escolta, aporta, col·labora, treballa… La vostra aportació serà molt benvinguda.

L’ordre del dia serà el següent:

1.  Presentació.

2.  Valoració feina institucional.

3.  Comissions de treball.

4.  Situació econòmica CUP Bordils.

5.  Torn de paraules.

Vine hi participa i tens molt a dir!

9 de març de 2013