Mar Ampurdanès, nova diputada del Parlament de Catalunya de la CUP-NCG

Nacional, Parlament

Ampurdanès substitueix l’acta de l’exdiputada Eulàlia Reguant que va presentar la renuncia aquest dilluns Arran de la decisió d’Eulàlia Reguant de renunciar a l’acta de […]

Arran de la decisió d’Eulàlia Reguant de renunciar a l’acta de diputada, el Grup Parlamentari de la CUP-NCG ha iniciat els tràmits parlamentaris perquè Mar Ampurdanès assumeixi l’acta de diputada. Eulàlia Reguant va anunciar el passat diumenge que deixa la política institucional per posar-se a disposició de l’organització i tornar a fer feina de militant; és per aquest motiu que la CUP-NCG ha treballat en la substitució imminent de la seva acta. Després de gestionar-ho col·lectivament entre les següents persones que configuraven la llista per Barcelona de les darreres eleccions, Mar Ampurdanès serà qui substitueix l’acta de Reguant al Parlament de Catalunya.

Mar Ampurdanès, té 27 anys i una àmplia trajectòria dins el moviment de l’Esquerra Independentista: exmilitant del Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans, portaveu d’Arran del 2016 al 2018, militant d’Alerta Solidària i vinculada a la CUP des del 2015, ha estat també implicada en diversos col·lectius socials així com en el moviment estudiantil de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Des del Secretariat Nacional de la CUP, han mostrat tot el suport i confiança en les tasques que desenvoluparà Mar Ampurdanès en la seva nova etapa dins l’organització com a diputada, “agraïm a la Mar el coratge d’assumir la tasca de diputada, i estem convençudes que estarà l’alçada del moment que requereix l’organització i el país”. Alhora també han agraït a l’ara ja exdiputada Eulàlia Reguant el compromís i la feina que ha desenvolupat al llarg de tots aquests anys i la voluntat de seguir construint Unitat Popular des de tots els espais.

Agraïm a la Mar el coratge d’assumir la tasca de diputada, i estem convençudes que estarà l’alçada del moment que requereix l’organització i el país
19 de setembre de 2023