Suport de la CUP a la vaga de fam de Jaume Sastre i a la lluita de l’Assemblea de Docents de les Illes

La CUP vol mostrar el seu suport a la vaga de fam que està duent a terme des del passat 8 de maig el professor […]

La CUP vol mostrar el seu suport a la vaga de fam que està duent a terme des del passat 8 de maig el professor de l’IES Llucmajor i membre de l’Assemblea de docents de les Illes, Jaume Sastre. Amb aquesta vaga, Sastre vol mostrar el rebuig de la comunitat educativa de les Illes a la imposició del TIL, així com a les sancions als mestres vaguistes, una mostra més del tarannà espanyolista i autoritari del govern del Partit Popular de les Illes.

Ens afegim a la demanda de la comunitat educativa que reclama al Govern de Bauçà l’inici de negociacions amb els comitès de vaga per arribar a un consens educatiu que inclogui la retirada del TIL i la llei de símbols, la recuperació de les plantilles i les ràtios anteriors a les retallades i la suspensió de tots els expedients sancionadors dels vaguistes.

Així mateix, encoratgem la societat mallorquina a participar en tots els actes de suport a la vaga de Jaume Sastre com la concentració silenciosa davant del Consolat de Mar del dia 19 o la manifestació convocada pel dia 22 de maig.

16 de maig de 2014