Voluntaris per l’acte de la comissió de la dignitat

Des de la Comissió de la Diginitat us demanem la vostra col·laboració per a l'organització del gran acte que es farà aquest diumenge dia 21, […]

Des de la Comissió de la Diginitat us demanem la vostra col·laboració per a l'organització del gran acte que es farà aquest diumenge dia 21, a les 17h., al Palau Sant Jordi per a reclamar el retorn de TOTS els "Papers de Salamanca" a Catalunya.

CALEN VOLUNTARI/ES que puguin ser a l'entrada principal del Palau Sant Jordi a les 13h i fins a les 19:30 quan s'acabarà l'acte. Les tasques a fer són diverses i les assignarà la Comissió entre la diferent gent que s'hi apunti.

Els voluntaris/es tindran l'entrada gratuïta, una samarreta i dinar.

Us demanem que la vostra entitat en faci difusió i que tots aquells i aquelles que estiguin interessats en donar un cop de mà es posin en contacte amb mi o amb Josep Soldevila, que és el CAP RESPONSABLE DE COORDINACIÓ D'ENTITATS

(tel:610022132; mail: [email protected]).

Aquelles entitats que heu demanat posar una PARADETA, recordeu que heu de portar vosaltres el material (personal responsable, taula, cadira, rètol, bolígraf, aigua, el que necessiteu…).

IMPORTANT:  L'entrada l'heu de fer pel C/ del Foc; busqueu la zona d'aparcament "H" (vegeu plànol amb "mapa_aparcament" adjunt). Necessitarem que ens doneu la matrícula del cotxe, per a que us deixin passar, o bé el nom i cognoms de les persones que vindreu. Això només per les entitats que fan paradeta.

La resta, l'APARCAMENT s'ha de fer (on pugueu) Pg. Olímpic, C/ del Foc, però tingueu present que hi haurà una cursa ciclista i hi haurà zones tancades al trànsit (adjunto plànol indicant vies d'accés).

Moltes gràcies per tot el vostre esforç i la vostra col·laboració inestimable en organitzar aquest acte, que esperem que sigui memorable i ambiciós pel país, i que us agradi molt.

Fem que ho sentin d'una vegada: "La nació catalana diu PROU. Volem TOTS els papers!"

Roser Gaitano Valls

Coordinació – 617 99 89 49