Notícies municipals

Després que fa uns mesos el Grup Municipal de la CUP vam demanar que l'Ajuntament de la Canonja fes mesuraments acústics, per tal de determinar si hi havia o no contaminació acústica al poble, ara la CUP hem tingut accés a l'informe que va emetre la Generalitat al repecte.
Aquest trencament és una petició que des de la CUP havíem demanat desenes de vegades i ahir finalment va tenir lloc. Malgrat tot, el PDECAT ha afirmat en roda de premsa que aquest trencament s’ha produït per la pressió popular i no perquè ells volguessin. En la mateixa roda de premsa el PDECAT ha mostrat la seva intenció de governar en minoria fins al final de la legislatura.   En aquest context, davant la proposta d'ERC:
El Palau d'Esports de Granollers serà aquest diumenge 12 de novembre durant tot el dia l'espai escollit per la CUP-Crida Constituent a nivell nacional per acollir la seva Assemblea Nacional Extraordinària (ANE). Durant tota la jornada es debatran i es votaran les diferents propostes i esmenes en relació als diferents escenaris de cara als comicis del 21 de desembre.
Les alcaldies de Sabadell, Celrà i Cerdanyola del Vallès participaran aquest dimarts 7 de novembre a Brussel·les en els actes convocats per donar suport al govern legítim de Catalunya i denunciar la repressió i vulneració de drets per part de l'estat espanyol amb, entre d'altres, l'empresonament dels consellers del Govern i els presidents d'Òmnium i l'ANC Jordi Cuixart i Jordi Sànchez.
Dissabte 4 de novembre a la tarda es va realitzar una manifestació a Mataró en defensa de la unitat d’Espanya sota el lema “Mataró  se queda en España”, que va comptar amb el suport visible de representants del grups municipals del PP i PXC, però també de diverses organitzacions feixistes...
Ahir dimecres el riu Flamisell portava al voltant de 2000 l/s a l’alçada de la Pobleta de Bellveí, cabal baix per la sequera que estem patint però suficient per garantir la supervivència de la fresada de la truita autòctona que acaba de començar. Aquest matí, però, el riu baixava pràcticament sec amb un cabal d’uns 300 l/s. El causant d’aquesta davallada crítica és la companyia ENDESA Generación titular de dues concessions d’aigua per a generació elèctrica a la conca del Flamisell.
Aquest dilluns, l’alcalde de Molins del Joan Ramon Casals ha decidit trencar el pacte de govern amb el PSC-PSOE de Xavi Paz, fruit de les posicions antidemocràtiques que el PSOE ha pres i segueix prenent a nivell estatal i nacional en contra de la democràci
En els últims dies hem vist i llegit posicionaments de tots els tipus i de tot tipus de col·lectius. El procés independentista i el referèndum de l’1 d’octubre no ha deixat a ningú indiferent, o gaire bé a ningú. Però si que hem vist amb sorpresa el posicionament del PSC. Aquest partit ha sortit en defensa del règim del 78 i de tot allò que representa, demanant acabar amb la autogovern de Catalunya o donant suport a la repressió dirigida pel Partit Popular.
La CUP Poble Actiu a la Diputació de Barcelona no participarem del Plenari d'avui 26 d'octubre donada la situació d’excepcionalitat política que estem vivint al nostre país. Des de les organitzacions que conformen la CUP Poble Actiu, ens sumem al moviment popular que avui i demà crida a sortir al carrer i a participar activament d’unes jornades que han de culminar amb la proclamació de la nova República fruit dels resultats obtinguts al referèndum celebrat l’1 d’octubre i en base les mateixes lleis del referèndum i de transitorietat aprovades pel Parlament de Catalunya.
Intervenció del regidor Carles Ros al ple municipal extraordinari del 25 d'octubre contra l'aplicació de l'article 155 de la constitució Espanyola: Bona tarda a totes les persones de Molins que ens segueixen des del Ple, des de la Ràdio, i un record als presos i les preses polítiques de l’Estat Espanyol que un dia més el passaran a la presó.

Pàgines