Matricula’t a la pública. Construïm República!

Des del Grup de Treball d’Educació estem duent  a terme la campanya “Matricula’t a la pública” ja que des del 13 al 24 d’abril està  oberta la preinscripció per al segon  cicle d´ educació infantil, primària i secundària. Coincidint amb aquest període és el moment que, des de la CUP, exposem obertament els motius pels quals defensem l’educació pública i convidem a les famílies a escollir aquesta opció.  

Nacional