Ens posem a punt per, des dels municipis, construir la República

El cap de setmana del 24 i 25 de març la CUP celebra la tercera edició de la Conferència Municipalista a Molins de Rei. La trobada servirà per respondre a la pregunta sobre si és possible materialitzar la República des dels municipis i generar des dels ajuntaments una institucionalitat pròpia. La conferència porta com a lema #Arrelades, municipalisme per la República i les inscripcions estan obertes des d’aquest dijous.

Nacional